De 15 ani vopsești ușor, de 15 ani vopsești cu SPOR

3,2 milioane de camere vopsite cu lavabilă, 4,5 milioane de uși vopsite cu email, jumătate de milion de seturi de mobilier de grădină lăcuit, sunt doar câteva cifre din bilanțul unui brand care a scris istorie pe piața vopselelor din România: SPOR.

În 1999, Policolor, producătorul român cu cea mai mare tradiție în industria de profil de la noi, a intrat pe piața vopselelor lavabile cu un produs al cărui nume și slogan au cucerit românii și au intrat rapid în vocabularul urban: ”Vopsești ușor, vopsești cu SPOR”.

De 15 ani, SPOR intră constant în casele românilor pentru că inspiră încredere și oferă cel mai bun raport calitate-preț.

”SPOR a fost încă de la lansare un produs de top, de aceea putem spune că planurile pe termen mediu și lung ale Policolor Arhitectural sunt legate în mod natural de strategia pentru SPOR. Ne propunem să devenim furnizorul preferat al românilor în materie de vopsele decorative”, a declarat Florin Stoleriu, Director Business Unit Policolor Arhitectural.

În cei 15 ani de la lansare, brandul SPOR s-a dezvoltat, s-a adaptat rapid cerințelor pieței sau a fost un pionier al inovației, venind în întâmpinarea nevoilor consumatorilor.

”Încredere, utilizare facilă și cea mai bună lavabilitate din categorie sunt atributele cu care românii au asociat brandul, atribute care continuă să fie la fel de puternice și astăzi”, a spus Alexandra Rusu, Director Marketing Policolor Arhitectural.

De la lansare și până în prezent, cu SPOR lavabilă de interior au fost vopsiți 330 de milioane de metri pătrați. Această cifră s-ar putea traduce în 3,2 milioane de camere vopsite cu SPOR, sau altfel spus, într-una din trei case ale românilor, o încăpere a fost decorată cu SPOR de interior.

În anul 2000 a fost creat SPOR email, produs cu care s-au vopsit până acum peste 4,5 milioane de uși.

În 2002, pe piață a fost lansat SPOR Exterior, vopsea lavabilă cu care au fost colorați pereții a peste 150.000 de case din România.

În 2004, lista lansărilor și a inovațiilor în domeniu a fost completată cu SPOR pentru baie și bucătărie, antimucegai. Evoluția brandului include de asemenea SPOR tencuială.

De la lavabila de interior lansată în 1999, SPOR înseamnă astăzi un brand care își găsește utilitate în toată casa.

2010 a fost anul cu două premiere în istoria brandului. A fost lansată vopseaua cu ioni de argint, care conferă efect antibacterian permanent și SPOR Kids, produs special conceput pentru decorarea camerelor celor mici.

Produsul preferat al copiilor, cu miros de caramel a intrat în piață doi ani mai târziu pentru ca din 2013, portofoliul brandului să se îmbogățească cu alte trei produse: SPOR lac colorat și SPOR test culoare.

Odată cu consolidarea poziției pe piață, SPOR a lansat și primul sistem computerizat de nuanțare a vopselei din România, sistem care a dat românilor posibilitatea să-și coloreze interiorul locuinței după preferințe, având la dispoziție mii de culori.

În 2014, la aniversarea a 15 ani de ”viață”, SPOR continuă seria inovațiilor și surprizelor pentru consumatori.

”Aniversarea celor 15 ani a venit cu un ambalaj nou care inspiră vitalitate și energie și cu o promoție pe măsură. În această perioadă, consumatorul final va găsi la raft în ambalajul aniversar de SPOR 15 litri, cu 15% mai multă vopsea, cadou. Surpriza aniversară include și un nou produs, SPOR Aqua, un email pe bază de apă, care va fi, spunem noi, de mare folos consumatorilor”, a explicat Alexandra Rusu, Director Marketing Policolor Arhitectural.

Singurul producător cu tradiţie pe piaţa din România (din 1965), Policolor oferă în prezent soluţii şi produse structurate pe categorii: Policolor Arhitectural, care oferă soluţii pentru decorarea şi finisarea casei, prin brandurile SPOR, Deko Professional, Casa Bella, Vinarom etc; KLAR Professional, care oferă sisteme complete pentru refinisarea autovehiculelor şi Industrial Coatings, ale cărei produse sunt destinate acoperirilor industriale cu arie largă de aplicabilităţi.

Policolor are peste 20 de distribuitori în România şi produsele sale sunt prezente în peste 3.000 de magazine de retail tradiţional şi în marile reţele de bricolaj din România. Compania dispune în prezent de o reţea de 7 magazine proprii.

Grupul Policolor – Orgachim operează două mari unităţi de producţie: Policolor România şi Orgachim Bulgaria şi este liderul regional în domeniul tehnologiei vopselelor şi lacurilor în zona Sud-Est Europeană.